Drama – te Vorden

Doden en gewonden bij blikseminslag begrafenis.

Tijdens een begrafenis in het Gelderse Vorden zijn twee mensen hedenmiddag om het leven gekomen door een blikseminslag. Drie anderen raakten gewond.

Inslag
De bliksem sloeg in toen de slachtoffers onder een boom stonden. Zij zijn lid van een plaatselijk muziekkorps en speelden op de begrafenis.

Reanimatie
Een persoon overleed direct. De ander werd eerst gereanimeerd, maar overleed korte tijd later aan zijn verwondingen. De drie gewonden zijn met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis.

Uitgebreid Bericht Klik hier!

Hier nog een bericht over deze vreselijke gebeurtenis

Wat is eigenlijk bliksem?

Mr. van der Putten beantwoord Juridische vragen !

Laatst gestelde vragen (25-08-06):

· 8295 : Vervolg vraag 8292 (identificatie)

· 8292 : Art. 8, 3e lid Wlb (identificatie overledene)

· 8294 : Juridisch aansprakelijk kosten uitvaart schoonmoeder; wat kan ik het beste doen?

· 8293 : Uw antwoord van 23 augustus j.l. betreft crematiekosten (vraag 8289)

· 8291 : Schending grafrust ja of nee (openen grafkelder voor werkzaamheden steenhouwer; grafschending)

· 8290 : Waarschuwen rechthebbende en ruiming graf

· 8288 : Herbegraven/ruimen verschil

· 8289 : Ik wil niets te maken hebben met crematie(kosten) vader

· 8287 : Afwijking afmetingen grafmonumenten in verordening

· 8286 : Is het mogelijk om bij vroegtijdige ruiming de grafrechten aan de gemeente te laten vervallen?

Meest gestelde vragen:

Dankzij Google vindt je ook veel !

Resultaten in zoekgeschiedenis voor uitvaart
Click here ( uitvaart.in.nl).
Uitvaartinformatie – Bolink.nl

IK zie niemand als concurrentie !

IK zie niemand als concurrentie dus IK vermeld onderstaand internetbedrijf zoals het bij google staat – wat ook de informatie van een ander krijgt – wel. Dat zou JIJ Peter ook eens moeten doen twee weten er meer dan één. En ik weet veel , JIJ ook ? Dus kan men jou zo maar ter plekke een vraag stellen en een juist antwoord krijgen, dacht het niet. En ach dat je mij ten overstaan van velen in Leiden geen hand wilde geven zegt meer over JOU dan over MIJ !

***************************************************

Uitvaart.nl Uitvaart.nl is de internetsite waar teminale zorg, uitvaartzorg en nazorg worden gepresenteerd als een harmonieus geheel. Alle facetten die spelen in de
www.uitvaart.nl/ – 27k – In cacheGelijkwaardige pagina’s
Maak hier uw keuzehttp://www.uitvaart.nl/page_19.html
banner: grafmonumentenhttp://www.uitvaart.nl/page_9.html
banner: ban uitvaartonderneminghttp://www.uitvaart.nl/bedrijven_rubrie…
Actueelhttp://www.uitvaart.nl/page_10.html