Foto’s Man bijt Hond 29-09-06

Ik kom net aanrijden als

de kameraploeg ook al klaar staat

De auto waar ik altijd mee rijd op de plaat staat:

www.uitvaart.in.nl

Ik kom aanlopen bij

de Openbare Algemene Nis

Hier sta ik in Aula West

Mevrouw vond de naam uitvaartinformant

helemaal verkeerd gekozen !

Ze dacht dat ik undercover was

Even de bezoekers laten zien wat er aan

Medisch Staal overblijft !

Hier een moderne kunstheup nog volledig intact

na de verassing waar toch een

temperatuur van 1100 graden is gebruikt !

Hier een echt ouderwets model kunstheup

Hier de uitzending te zien via breedband http://www.bijonsin.nl/manbijthond20060929.asf

Eén reactie

  1. En wie doet het hem weer, Albert Bolink mijnheer. Jij doet het goed Appie en je bent tenminste eerlijk in je antwoorden.
    Mvg. Harry

Geef een reactie

