Ans Meijer , grafkist-schilderkunst

Ik ben Ans Meijer, jaren werkzaam geweest in de gezondheidszorg en heb ervaren dat leven en dood dicht bij elkaar staan.

Door het beschilderen van uitvaartkisten, hoop ik veel mensen een beetje troost te bieden en de uitvaart een stukje persoonlijker te maken.

In principe is ieder ontwerp mogelijk.
Ik beschilder kisten voor zowel kinderen als volwassenen.
Iedere kist is uniek en met de hand beschilderd.

Voor meer informatie kunt u bellen met:

0315 – 63 07 07
06 – 20 23 68 04

www.ansmeijer.nl

Ans Meyer voor unieke grafkistschilderkunst !

2 Reacties

  1. Hoi ans, ik had even een vraag. Hoe gaat zo iets in zijn werking? Nou lijkt het mij wel wat om een beschilderde kist te hebben.Maar hoe doe ik dat? Moet ik nu al zo’n kist laten maken,want als ik dood ga dan heb je toch maar één of twee dagen de tijd om dat voor elkaar te krijgen? Maar ik heb ook geen zin om de kist al in huis te hebben? Aangezien ik tot zo ver weet gezond ben. Hoe gaat dat???? En ik zou het mooi vinden om veel rozen op mijn kist te hebben, heb je daar voorbeelden van? Vriendelijke groet liza

Geef een reactie

