Is het origineel Jatwerk of moet je het netjes plagiaat noemen ?


Het is en blijft een zeer slecht mislukte imitatie van de originele loopkoets


Persoonlijk had ik deze vorm van lijkenpikkerij van de firma Hesselmans NIET verwacht omdat men zelf o zo vreselijk bang is voor copieëren. Werkt de link niet goed omdat je dan rechtstreeks op hun homepage komt, kan men dan wel kijken via Begraafplaatswagen .

Bij hun stand op beurzen mag ik zelfs NIET fotograveren. Maar helaas ( nee namen noemen we niet ) hoor ik er zelfs klachten over dat men geen enkele vorm van hun produkten gecopieerd wenst , maar wel zelf driftig imiteren!

3 Reacties

  1. He graftak waar maak je je druk om, bemoei je met je eigen !!!

  2. Albert, Albert waar maak JIJ je druk om ! Jij die zelf zo veel copieerd en ook nog eens dankzij een tip van mij vorig jaar uit de Eusebiuskerk te Arnhem tijdens een beurs bijna werd verwijderd. Maar stijfkop die je bent je bleef en de poging om je te verwijderen mislukte !

  3. Inderdaad Yvonne . waar bemoeit die graftak zich mee ? Hij is zekers onze discussie via detelegravin.nl vergeten. Maar voor de rest zeg ik niks. Want voor hetzelfde geld heb ik ook een aanklacht wegens laster aan mijn mantelpakje
    hangen ! Ik mail je nog wel even prive.

Geef een reactie

