Statistieken staan er goed bij !

Ik ben als uitvaartvoorlichter blij ! En waarom ben ik blij ? Ik ben met dit weblog begonnen in Mei 2006 en vandaag staat de teller op 50347 bezoekers binnen één jaar dus zeg zo’n 968 bezoekers per week of per dag ruim 138 bezoekers. Dan vindt ik toch dat ik goed bezig ben , als men zo regelmatig komt kijken naar mijn adviezen. En het domein http://www.uitvaartvoorlichting.nl wordt ook redelijk goed bezocht Kijkt U maar naar statistieken April 2007

Geef een reactie

