Burgemeester zal uitsluitsel geven omtrent begraven of cremeren

Het lijkt er nu op dat de Islamitische Agente eindelijk na DRIE maanden haar uitvaart krijgt.

Persoonlijk vindt ik het mensonterend wat zich allemaal omtrent haar overlijden heeft afgespeeld !

Nu nederland steeds meer en meer multicultureel en multireligieus wordt kan ik maar één ding concluderen : Wie zich nu bij volledige gezondheid en bij volledig geestelijk vermogen nog steeds niet degelijk laat voorlichten wat er bij een uitvaart mogelijk is en dus ook niet een wilsbeschikking laat maken is echt verkeerd bezig.

En echt om de kosten hoeft U het niet te laten dat U zich laat voorlichten ongeacht door WIE u dit laat doen, want als U liever zich laat voorlichten door iemand bij U uit de buurt wil ik best voor U iemand adviseren. Daar heb ik helemaal geen probleem mee.

MIJ gaat het er om dat iedereen zijn of haar uitvaart krijgt waar hij of zij recht op heeft !
Albert Bolink ( www.uitvaartvoorlichting.nl ).

Zie een compleet overzicht over deze Islamitische Agente !

Geef een reactie

