Wat is er mooier dan bloemen ?

Ik geef op Donder-Vrijdagavonden en op de Vrijdagmiddag workshop’s bloemschikken, normaal bij mij aan huis maar voor meerdere personen is het mogelijk om bij U thuis of elders op locatie

( binnen een straal van 45 KM omgeving Oldenzaal )

dit te organiseren. Wij maken dan bijvoorbeeld tijdens een workshop diverse kransen en bloemstukjes . Ook maken we dan seizoengebonden bloemstukjes voor bijvoorbeeld:lente-pasen-zomer-herfst-kerst of voor andere gelegenheden!

Ik maak ook op bestelling rouwarrangementen met een persoonlijk tintje, maar ook traditioneel werk.

Als U het wenst kom ik bij U thuis, maar U kunt ook bij mij aan huis komen ( dus niet het rumoer van winkels of tuincentra ) waar U in alle rust voor Uw dierbare overledene de bloemstukken voor de uitvaart kunt uitzoeken desnoods via een enorm groot fotoboek ( zie hieronder ook enige voorbeelden )

Bij bestellingen wordt eventueel bezorgd binnen een straal van 45 KM omgeving Oldenzaal. Maar de bloemstukken zijn zo stevig gemaakt dat U ze ook zelf mee kunt nemen.

Verder maak ik op bestelling Kerkversieringen , maar ook bloemstukken voor bij een geboorte ( heilig doopsel ) , voor een huwelijk ( bruidsboeketten en corsage’s ) maar ook voor een jubileum kan ik een gepast bloemstuk maken ! Wenst U tafelversieringen met bloemen, grote bloemstukken voor een buffet , grote bloemstukken bij een opening , of een complete aankleding met bloemen voor een podium en bloemen voor de artiesten ( bijvoorbeeld Piratenfestival ) Dan kunt U dit ook met mij uitzoeken en bestellen.

Ook bestaat de mogelijkheid voor bedrijven en/ of instellingen om een bloemenabonnement te nemen zodat U om de veertien dagen. prachtige en seizoengebonden bloemen in Uw bedrijf heeft staan !

Heeft U nog vragen kunt U dus mij altijd bellen of even een email sturen.

“De Orchidee”

Elly Steggink-Nowee

Tel: 0541-512722 of GSM 06-23499418

Email: info@de-orchidee.nl

Geef een reactie

