Zaterdag 26 Mei is voor mij een zwarte dag !

6 Reacties

  1. Mooi shit Albert, maar er komt na revalidatie wel een nieuwe periode. Maar ik heb nu al medelijden met Yvonne want WIE moet ze nu proberen er uit te werken tijdens een opendag :) ! En wat moet Gemma te Hofstee nu voor een reactie plaatsen hahahahaha. Albert doe kalm aan he !

  2. Albert heel veel sterkte gewenst, en ik weet zekers JIJ komt helemaal terug al zal het 2008 worden!

  3. Beste Albert , ik ben een regelmatige bezoeker van jouw uitstekende website’s over de uitvaart en wat daar wettelijk mogelijk is. Ik zag ook wel eens de reactie’s van een enkeling die zich professionel noemt. Mijn tenen stonden dan krom, dat men zo Uw onpartijdige werkzaamheden denkt af te kraken is onbegrijpelijk. Ik vindt het zeer sportief dat U die toch plaatst en ver er boven staat. Maar wat nu omtrent de uitvaart en Uw uitstekende informatie, stopt dat geheel? , gaat U alleen tips van anderen desnoods van het internet plaatsen? , en denkt U ooit weer zelf opendagen te bezoeken daar vakkundig te fotograveren en een reportage te plaatsen? Maar doe eerst maar eens kalm aan het zal U persoonlijk ten goede komen ! Laatste vraag: Mogen wij als lezers van Uw website’s nog altijd via uw mailadres info@uitvaartvoorlichting.nl adviezen vragen en krijgen we als lezers op de vertrouwde ( en uitstekende wijze ) antwoord?

  4. Beste Frans ( en andere lezers ) . Bedankt voor jullie reactie’s. Ben op dit moment even lekker aan het radio luisteren en heb gister grotendeels plat gelegen. Hoewel de koorts nu redelijk onder controle is, is het euvel nog lang niet verholpen. Ik blijk een ernstige vaatontsteking te hebben. Ga dus minimaal tot 22 September 2007 ( Beurs Crematorium Usselo ) het geheel rustig aan gaan doen wat Opendagen betreft. Ik ga dus absoluut NIET stoppen als uitvaartadviseur/uitvaartvoorlichter ! Zal me dus voorlopig beperken door zoals altijd gegevens-tips van anderen en noviteiten op uitvaartgebied te plaatsen en uiteraard blijf ik ook advies geven aan de bezoekers van mijn website’s via email of telefonisch via 0742303726. Nu ik Uw naam zie, heb ik U ooit geadviseerd in verband met de fotourn?

    Ik heb de afgelopen dagen wel eens nagedacht hoe ik de website’s nog actueler en informatiever kan maken. En ik denk dat ik vanaf 2008 op uitnodiging van producenten van artikelen met betrekking tot de uitvaart en op uitnodiging van begraafplaatsen en crematoria dan een reportage met foto’s ga maken. Alle informatie die ik normaal geef blijft GRATIS , maar wordt ik op uitnodiging gevraagd zal er toch minimaal de gemaakte onkosten betaald moeten worden. Want de reiskosten is ook niet gratis toch ?

    Maar houd de website’s in de gaten en blijf me volgen!
    Met Vriendelijke Groeten: Albert Bolink

  5. Reactie op email:

    Dag Albert,
    Ik kreeg zaterdagmorgen een mail van je binnen waaruit ik begreep dat het niet goed met je gaat.
    Wij hopen dat het van voorbijgaande aard is en dat je weer snel de oude mag worden. Want je bent binnen het Internet Uitvaart Wereldje toch een bijzondere man. En daar houden wij van bijzondere mensen. Albert het moge goed gaan,en snel weer gezond worden.
    We zullen je morgen missen.
    Lies en Huub Kluijtmans
    Natuurbegraafplaats Bergerbos

  6. Reactie per email van een in de uitvaartbranche ook goede bekende:

    Beste Albert,

    Niet wanhopen, we weten allemaal op enkele uitzonderingen na wat het voor je betekend om voorlopig te moeten stoppen met het bezoeken van beursen en open dagen.

    Het is je lust en je leven om beginners en beroeps in de uitvaartbrance te promoten. Al die honderden foto’s die op het Internet te zien zijn. “Fantastisch” Er zijn maar weinig Nederlanders die in de omstandigheden zijn waarin jij probeerd je hoofd boven water te houden om dit kunnen of willen doen.

    Wij wensen met z’n allen, die je werk bewonderen, op een voorspoedig herstel en tot ziens.

    Gerrit.

Geef een reactie

