Zo begraaf je een moslim in Nederland

Soms neem ik nog wel eens tijd om even enkele dingen zo surfend op te zoeken. Voor de uitvaartbeurs die ik samen met Gerrit Nijland organiseer op 1 Maart 2008 zocht ik nog iets wat voor deelname aan de beurs ook nog wel eens interessant zou kunnen zijn, namelijk iemand die kan uitleggen over een moslim uitvaart ik vond dus wel iets over de noodzakelijke rituelen. Ik heb nog geen adres gevonden, wel een interessant artikel dat ik met U wil delen. Hier staat het interessante bericht !

Geef een reactie

