Wie heeft er kwartetspellen met onderwerp- uitvaart ?

U denkt natuurlijk wat maak Albert Bolink nou weer als uitvaartvoorlichter met bovenstaande vraag.

Nou dat dacht ik dus eigenlijk ook eerst toen ik er over nadacht om deze oproep te doen. Nou U kent mij dus als een baanbrekend manneke die geen uitdaging op uitvaartgebied uit de weg gaat. En een kennis van me verzameld dus kwartetspelen, maakt niet uit waar het over gaat en van welk jaar ze zijn.

Namens hem vraag ik U dus bij deze:
Wie heeft er of weet er kwartetspelen met onderwerp- uitvaart ?

En als U iets heeft of ergens zo’n kwartetspel weet met onderwerp de dood en/of uitvaart stuur me een email via uitvaart-kwartetspel@uitvaartvoorlichting.nl

Geef een reactie

