Hoe creatief kan iemand zijn ?

Ik als uitvaartvoorlichter vraag me dat wel eens af als ik vaak een website tegenkom die heel vernieuwend is. En je ziet dan meteen staan: Van Leven gaan je dood. En zelfs daar krijg ik geen speld tussen! Wat een kinderlijke maar meteen ook steengoeie opmerking. Zie je dan verder de website
http://www.doodgewoonanders.nl begrijp ik ook hoe iemand zo’n opmerking kan bedenken. Wat enorm prachtige en vernieuwde producten omtrent het overlijden! En bezoekje aan de website is echt de moeite waard.

Geef een reactie

