Marie-Claire van der Bruggen, stervensbegeleiding.

Ik ben Marie-Claire van der Bruggen.


Ik ben getrouwd en moeder van twee geweldige zonen, Koen en Tom. Na een lange zoektocht en met behulp van mijn lieve gids Charion, heb ik uiteindelijk antwoorden gevonden op veel van mijn vragen.

Ik heb hierover een boek geschreven met als titel:
Het sprookje van de dood.
Met dit boek hoop ik mensen te mogen inspireren om zich ook weer te gaan herinneren wie ze werkelijk zijn en waar ze eigenlijk vandaan komen en dat ze meer zijn dan alleen maar een lichaam.

Ik vind het vooral ook heel belangrijk om bij zoveel mogelijk mensen angst rondom de dood proberen weg te nemen. Ik heb ook een opleiding gevolgd voor stervensbegeleiding. Ik heb een weblog waar U veel over mij en mijn werk kunt vinden, uiteraard staan hier ook vele links naar anderen. Mijn weblog is: http://lichtwerker.web-log.nl

Ik , albert bolink , heb vandaag 15-01-08 om 02:08 nog even dit bericht gecontroleerd en foto teruggeplaatst verder geheel actueel !

Geef een reactie

