Teksten en / of foto’s op porcelein, een zinvol herinneringsprodukt

Ik wil hier als uitvaartvoorlichter voor iemand even een oproepje doen, want van porcelein kun je inderdaad een mooi herinneringsprodukt dus een memoria maken:



Wij kunnen kleurenfoto’s dus op porselein branden (ook teksten etc. etc.) Ook kunnen we in graniet foto’s en/of teksten stralen.
Met ingang van 15 maart 2008 is er zelfs een webwinkel voor de producten (fotokeramiek)
De website is nog niet helemaal af maar u kunt alvast een kijkje nemen http://www.nova-arte.eu
Voor meer informatie kunt u mailen naar: w.weergang@tiscali.nl
Met vriendelijk groet W.Weergang

Dit bericht is aangepast op 19-02-2008 om 11:14

3 Reacties

  1. hierbij heb ik een vraag

    hoe klein kan een gezicht op porselein gemaakt worden dit in verband met het laten maken van een hanger gemaakt van twee ringen van mij en van mijn overleden vrouw een ring in hardvorm binnenin de ring van mij
    dus het gezicht moet in het hartje van de ring

    gaarne verneem ik uw andwoord
    met vriendelijke groet
    e.r.jonkman

  2. Ik zal Uw reactie doorsturen naar diegene de deze porceleinen gezichten maakt !!!

  3. Ik heb de vraag ontvangen
    En het is mogelijk om een klein formaat in hart vorm te maken
    Ik heb u een mail gestuurd met enige voorbeelden

    groetjes
    Wilma

Geef een reactie

