IFA Noviteitenbeurs en Nominatie’s voor een Award

Vrijdag de 14e September 2007 :

ben ik – Albert Bolink – in Aken als jurylid voor de IFA

Zaterdag de 22e September 2007 ben ik voor dezelfde noviteitenbeurs jurylid :
Locatie Crematorium Usselo

En zoals ik altijd onpartijdig ben op mijn website’s omtrent producten en de fabrikanten/leveranciers zal ik uiteraard ook als jurylid , iedere deelnemer die bij mij aan de tafel verschijnt om zijn of haar noviteiten zonodig nader uit te leggen ook onpartijdig beoordelen !

Geef een reactie

