Dit wil ik U ook niet onthouden een prima reactie op Yarden

Nieuwe reactie op je bericht #873 “Kopje koffie uit polis: boze klanten dreigen Yarden met proces”
Auteur : babbelbox (IP: 88.211.153.43 , h88211153043.dsl.speedlinq.nl)
E-mail: weggehaald uit privacy overweging!
URL :
Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=88.211.153.43

Reactie:
GOED NIEUWS!!!!

datum: 12 september 2007 ons kenmerk: onderwerp: afhandeling klacht
Geachte heer
De beantwoording van uw klacht heeft enige tijd in beslag genomen. Wij bedanken u daarom allereerst voor uw geduld. Wij hebben de vragen en klachten van leden en de historie van de verschillende polissen goed in kaart willen brengen alvorens met een oplossing te komen. Hierbij hebben wij alle zorgvuldigheid in acht willen nemen. Daarnaast heeft de zomervakantie de nodige vertraging opgeleverd.
U heeft bij ons aangegeven het niet eens te zijn met de aanpassing van de verzekeringsvoorwaarden zoals die per 1 januari 2007 is doorgevoerd. Yarden komt u graag tegemoet. Wij bieden u daarom aan dat bij overlijden van de verzekerde de nabestaanden de keuze hebben het pakket van diensten af te nemen zoals dat gold tot 1 januari 2007.
Uw nabestaanden kunnen dus kiezen of zij het oude pakket van diensten afnemen zoals u dat tot 1januari 2007 had, ongeacht de kosten van dat pakket. Maar zij houden ook de mogelijkheid om de uitvaart te laten uitvoeren overeenkomstig de dan geldende polis met ledenkorting.
Herstel van uw oude polis is administratief niet mogelijk. Dit betekent dat u over de huidige polis Post zult blijven ontvangen. Deze brief geldt als officiële bevestiging van het keuzerecht van uw nabestaanden.
Wij adviseren u met klem deze brief bij uw polis te bewaren, zodat de nabestaanden te zijner tijd kennis kunnen nemen van hun keuzerecht.
In deze kwestie heeft de Ombudsman Financiële Dienstverlening (KIFID) een aantal klachten in behandeling genomen. De daarop volgende geschillenprocedure is inmiddels afgerond. De Ombudsman heeft een aanbeveling uitgebracht conform zijn reglement. Yarden heeft kennis genomen van deze aanbeveling en besloten deze op te volgen.
Ook met de Consumentenbond en andere partijen is overeenstemming bereikt over bovenstaand aanbod aan degenen die tegen de poliswijziging bezwaar hebben gemaakt.
Wij vertrouwen er op dat wij met deze oplossing aan uw wensen tegemoet zijn gekomen. Bij deze brief vindt u een toelichting op de meest gestelde vragen. Mocht u na lezing nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen via het speciale telefoonnummer 088 – 927 31 40.
Met vriendelijke groet,
Yarden Uitvaartverzekeringen nv
J.A.W. Croes
Directeur

Je kan alle reacties op dit bericht hier bekijken:
https://uitvaarthulp.wordpress.com/2007/05/04/kopje-koffie-uit-polis-boze-klanten-dreigen-yarden-met-proces/#comments

Eén reactie

  1. En Croesje, wat doe je dan met de klant die je gewoon uit je bestand hebt verwijderd, want die was lastig en wilde graag een overzicht uit je kreupele administratie hoe hij verzekerd was. En alleen maar omdat jullie totaal geen service bieden en erg veel jokken

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: