Bezoekers Aantallen !!

Gepubliceerd op 20 september 2007, 04:30
Laatst bijgewerkt op 20 september 2007, 04:30

Op dit moment geeft de teller aan:
#Hoe vaak is er al hier gekeken
* 95,961 Bezoekjes
Kan niet missen vandaag komt dus de 96000e bezoeker hier rondkijken. En geloof me dat vindt ik fantastisch!!
Maar het stimuleert me ook om mijn werkzaamheden voort te zetten, en het stimuleert me ook nog meer actuele informatie omtrent de dood-de uitvaart-en na de uitvaart op te zoeken en hier te plaatsen. Enne: Misschien zien we elkaar nog wel even tijdens de pauzes van de jury , want ik ben de 22e september in Crematorium Usselo als jurylid voor de IFA.

Geef een reactie

