U kunt mij buiten de email om ook bereiken via bellen .

Gepubliceerd op 26 september 2007, 20:16
Laatst bijgewerkt op 26 september 2007, 20:16

Als U mij belt 0742303726 zorg dan dan de nummerherkenning NIET is ingeschakeld. Want als U belt met de nummerherkenning uit en ik ben niet aanwezig zie ik wel staan privenummer gebeld om …. uur maar ik kan U dus niet terugbellen ! Heeft U gebeld met nummerherkenning aan kan ik U dus zo terugbellen. En terugbellen doe ik ook alleen naar vaste telefoonnummers dus NIET naar een mobieltje. Naar vaste nummers bel ik namelijk gratis !

Geef een reactie

