Wikipedia & Uitvaart

Gepubliceerd op 29 september 2007, 02:15
Laatst bijgewerkt op 29 september 2007, 02:15

Ik ga niemand beledigen hoor, maar wie er zegt dat ie nog nooit van Wikipedia heeft gehoord is toch niet een echte internetter!
En ik ben in verband met de 100.000e bezoeker gisteren hier bij de website aanwezig en een paar heerlijke drankjes in een prima stemming. YES !! OK beste mensen Wikipedia is dus echt dè online encyclopedie, je houdt het NIET voor mogelijk wat daar allemaal niet in staat en als naslag werk is het ook een fantastisch iets. En ik als uitvaartvoorlichter haal ook uit de WIKI ( zoals ie met een koesternaam wordt genoemd ) de noodzakelijke informatie. En omdat zoals hierboven ook al gemeld gisteren de 100.000e bezoeker bij mijn site kwam kijken biedt ik U een link aan naar de uitvaartrubriek van Wikipedia :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitvaart

‘k weet zeker dat er dus vandaag heel wat personen zitten te speurneuzen wat er zoal gemeld wordt en ik wens U alvast heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel leesplezier !

Geef een reactie

