Uitvaartvoorlichting Bolink was vandaag op de radio !

Gepubliceerd op 25 Oktober 2007, 19:10
Laatst bijgewerkt op 25 Oktober 2007, 19:10

Ik was met gerrit nijland naar de natuursteenbeurs in de americahal te apeldoorn. Om en nabij 11:15 belde de AVRO dat men de voicemail had ingesproken omdat men graag tijdens de uitzending Haagens op de Middag mij als uitvaartvoorlichter enkele vragen wilde stellen.

En om en nabij 16 uur 45 was ik in de uitzending !

Na mijn bijdrage aan het programma Man bijt Hond van de NCRV was dit toch maar weer een mooi stukje reclame voor mij.

Geef een reactie

