Anita Nuñez Larraz

Gepubliceerd op 03 November 2007, 00:14
Laatst bijgewerkt 01 November 2007, 00:14

Vorige week waren Gerrit Nijland en ik op een beurs in apeldoorn van bedrijven die werken met natuursteen en aanwezig waren ook de fabrikanten die de nodige machine’s leveren en produceren.

Stond daar in een hoekje een vitrinekast + een paar sokkels met pracht miniatuur kunst gemaakt uit steen. En er kwam een mevrouw aanlopen die vroeg of we geintresseerd waren in haar kunststukken. En dat waren gerrit en ik dus terdege. Als we zo de beurzen afstruinen naar nieuwe of verniewde producten zie je veel mooie dingen. Maar deze beeldjes hadden voor mij toch wel iets extra’s zelfs een byzondere uitstraling. En dan kom je ook met elkaar over de beeldjes en haar zelf aan de praat. Bleken Gerrit en ik het wel goed gezien te hebben dat Anita als kunstenaars niet zo maar wat is, ze is op haar gebied een kanjer. Ze was er namelijk op uitnodiging van de organisatie met de opdracht de “Innovatie Natuursteen Prijs 2007 te maken, die daar uitgereikt zou worden. En geloof me zo’n opdracht krijg  je niet zomaar . 

IK heb haar dus gevraagd of ze niet mee wilde doen als exposant op onze uitvaartbeurs de 1e maart 2008 te Enschede, want ik vertelde haar dat op onze uitvaartbeurs daar haar kunstwerk veel beter zal uitkomen. Als organisator wil je best graag de beurs volledig bezet hebben. Maar je wilt toch ook maar niet zo de eerste de beste er neer zetten, daar hebben we een veels te goede beurs voor.

Een beeldend kunstenares met een hele mooie aparte naam, daar verwacht je dus ook hele mooie aparte beelden van. Ik beloof U dat Anita Nuñez Larraz deze heeft!

Zie maar eens enkele voorbeelden:

Voor meer werk van haar ga maar eens kijken op haar

Website = http://www.nunezlarraz.nl

Geef een reactie

