Het zal wennen worden :

Met ingang van 01-01-2008 om 00:00 ga ik een klein stapje terugzetten !! Namelijk het jaar 2008 zal vooral de eerste twee maanden zeer intensief en vermoeiend voor mij zijn omdat ik samen met Gerrit Nijland op de 1e maart een uitvaartbeurs organiseer, en zover ik het nu al kan bekijken zal dit een uitvaartbeurs zijn die sinds jaren in de regio twente nog niet is vertoond. En voor zo’n beurs komt toch veel kijken wil je het goed doen!

Maar ik ging ook bijna wekelijks naar een beurs om informatie voor mijn website bij de exposanten te verzamelen en uiteraard om deze beursen en ook de opendagen bij crematoria etc op foto vast te leggen. Dit wordt me dankzij mijn lichamelijke klachten ook een te zware belasting.

Dus producenten: Heeft U vernieuwingen of nieuws op uitvaartgebied , U zult het mij via email dan moeten aanleveren en ik zal het ouderwets weer plaatsen.

Na de 1e week van maart 2008, zal ik verder bekijken hoe ik de tijd voor mijn voorlichting etc indeel , Voor U als consument of bezoeker van de website’s verandert er dus weinig of eigenlijk gezegd niets. U kunt via email info@uitvaartvoorlichting.nl Uw vragen of tips blijven insturen en ik geef U per kerende mail antwoord.

Ik blijf ook telefonisch bereikbaar vanaf 12:00 tot 22:00 op werkdagen via 0742303726 . U mag ook Uw vraag insturen via sms . Nummer hiervoor is : 0625-380317 . Tot nu toe zeg ik iedereen die in mij vertrouwen heeft gehad een enorm bedankt, samen komen we er na 01-01-2008 ook wel weer uit.

Hengelo-08-11-2007 : Albert Bolink.


Geef een reactie

