VRIENDELIJK VERZOEK !!

Gepubliceerd op 18 November 2007, 18:55
Laatst bijgewerkt 16 November 2007, 18:55

Normaal als ik tijd heb ga ik speuren op het internet of er nog berichten zijn wat met de dood, uitvaart en de produkten te maken heeft. Google knipseldienst helpt me daar ook heel goed bij. Maar aangezien mijn werkzaamheden – die nog steeds volledig vrijwillig gedaan worden – steeds meer en meer tijd in beslag nemen heb ik het volgende bericht aan allen :

Heeft U een produkt op uitvaartgebied , heeft U ergens een krantenartikel gezien ( dus ook bronvermelding ) of desnoods de link waar het staat, weet U ergens een uitvaartbeurs of opendag van uitvaartcentrum of crematorium; stuur mij s.v.p. de gegevens per email via Redactie-Uitvaarthulp@bijonsin.nl

Deze mededelingen worden dan zeer snel geplaatst. Bedankt voor uw medewerking , Albert Bolink!

Geef een reactie

