Kijk daar doe ik het voor ! Fanmail dus

Gepubliceerd op 29 November 2007, 01:05
Laatst bijgewerkt 29 November 2007, 01:05

Ik kreeg naar aanleiding van de reportage die ik gisteren geplaatst had ( reportage over Gert Brinkhorst ) een hele leuke reactie die ik wel met U wil delen :

De Redactionist

Na alles wat ik zie en heb gehoord,
ben je toch niet zoals wordt beweerd, lichtelijk gestoord.
Men ziet je soms als een arme stakker,
maar op uitvaartgebied klaar wakker.
Je schrijft precies waar het om gaat,
met berichten op de site, en nooit te laat.

Foto’s om te laten zien en om te delen,
zeggen ze wel eens, je bent aan het stelen.
Maar de nieuwsgaring zit zo in elkaar,
je doet het om elkaar te helpen, niet waar.
Dus appe, blijf maar lekker draaien,
het geluk komt vanzelf wel aanwaaien.

Vandaag had je weer een primeur,
laat hem dus maar lopen, geen gezeur.
Een fanaat, je zou hem bijna roemen,
loopt beslist niet naast zijn schoenen.
Een hobby uitoefenen zonder stress,
leidt meestal tot ongekend succes.

Voor jou gaan nog vele deuren open,
ook al moet je met een rollator lopen.
Je mening schrijven zonder hindernis,
spontaan een verslag vanuit jou belevenis.
Dus appe ga op deze voet maar lekker door,
daar staat de uitvaartwereld nu ook open voor.

Albert, dit gedicht is voor jou. Als je dit op de site zet wil je dan niet mij naam vermelden.

Eén reactie

  1. Ik heb dus jou wens om dit anoniem te vermelden gerespecteerd! En was het ooit een uit de hand gelopen iets de uitvaartvoorlichting, nu gaan inderdaad deuren open die ooit gesloten bleven.
    En hoe komt dat? Omdat men nu toch Appe echt begint te waarderen of omdat men nu denkt daar kunnen we toch niet meer omheen. En inderdaad : Ik heb momenteel vele lichamelijke klachten en de fotocamera is de enige van ons twee die het scherp ziet, zo wat ! Ik ben absoluut geen stakker , ben een levensgenieter en een bofkont!

Geef een reactie

