Magda Hengst Rouw en Verliesverwerking Leeuwarden

Gepubliceerd op 03 December 2007 , 00:50
Laatst bijgewerkt 03 December 2007 , 00:50

Iedereen krijgt in zijn of haar leven te maken met rouw. Het kan zijn dat er iemand is overleden die dicht bij je stond. Maar ook het verlies van een dierbare door een echtscheiding leidt tot een rouwproces. Zelfs het verlies van je gezondheid, of van je baan, veroorzaakt rouw.

In mijn praktijk kan ik je bijstaan in jouw rouwproces. In de eerste plaats kun je je verhaal bij mij kwijt. Daarbij zal ik steeds aandacht geven aan wat dat bij je los maakt. Samen kunnen we zoeken naar concrete handvatten waarmee je het verlies tot een onderdeel van je leven kunt maken. Daarnaast kijken we op welke wijze je verder wilt gaan en help ik je daarin keuzes te maken.


Magda Hengst Leeuwarden
website is www.magdahengst.nl

Geef een reactie

