YES :

Foto door mij gemaakt nu al in het AD 01-01- 08 – 04:20

Zoals U al begrepen heeft vindt ik het keigaaf om bezig te zijn, en dat is met fotografie ook zo’n heerlijke hobbie! Ik wilde dus hedennacht het gezellige samenzijn met de oudjaarsnacht in hengelo vieren. Ik had bijna de gehele afgelopen dag op de bank gelegen en de nodige rust genomen om vannacht te kunnen vlammen als fotograaf. Nou dat ging dus mooi de mist in !

Zie hier onder nog wat plaatselijk nieuws wat ik de afgelopen uren gedaan heb!

Straatvuurwerk Steynstraat 31-12-2007 zo rond 20:15

Fotograferen is niet te doen op oudejaars-nacht !

Nu maar hopen dat de contacten tussen de uitvaartbranche en de consumenten en de contacten onderling in de uitvaartbranche niet zo mistig zullen zijn! Ik wens U allen zowel de consument als de uitvaartbranche een heel voorspoedig 2008 !

En over twee maanden hebben Gerrit Nijland en ik onze 1e Twentse Uitvaartbeurs op 1 maart!

Heeft U die datum al in Uw agenda staan?

Geef een reactie

