Dianca Mittendorf van Papillon Styling beeindigt haar werkzaamheden

Gepubliceerd op 03 Januari 2008 , 16:12
Laatst bijgewerkt 03 Januari 2008 , 16:12

Hedenmorgen hoorden Gerrit en Ik  dat Dianca Mittendorf van Papillon Styling haar werkzaamheden gaat beeindigen : https://uitvaarthulp.wordpress.com/2006/09/05/opbaring-thuis/

Ze zal dus ook niet deelenemen aan de uitvaartbeurs te enschede op 1 maart aanstaande.

Medenamens Gerrit Nijland wens ik haar sterkte dit besluit te moeten verwerken.

Ik kende Dianca persoonlijk als een gemotiveerde vrouw die volledig achter haar idee en werkzaamheden stond en het spijt mij oprecht dat ze niet meer met haar werkzaamheden doorgaat.

Ik hoop wel Dianca dat je voor de uitvaartbranche behouden blijft en daar dan als werknemer al jouw vakkennis mag gebruiken om de nabestaanden van dienst te zijn!

Geef een reactie

