Roel Wever is overleden !

Gepubliceerd op 07-01-2008 10:30
Laatst bijgewerkt 07-01-2008 10:30

Op 1 januari j.l. had ik via deze link melding gedaan dat de firma Comodel wegens familiale omstandigheden is gesloten .

Hedenmorgen kreeg ik het volgende bericht :

Tot mij spijt moet ik u mededelen dat mijn vader (Roel Wever)

Roel Wever tijdens IFA Award Nominatie op 27-10-2007

op 30 december jongsleden is overleden. De verdere voortgang van het bedrijf zal in mijn handen liggen voor de dagelijkse gang van zaken.

Ik dank u voor uw medeleven en tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Linda Wever
CoModel-ServePacking
Planker 11
5721 VG Asten

Tel.: +31 493 689059
Fax: +31 493 689061

http://www.comodel.com
http://www.dooskist.com

6 Reacties

  1. Beste Linda,

    Van een oud collega bij Smurfit Kappa in Hoogeveen hoorden wij dat jouw vader Roel plotseling is overleden.

    Hoewel we na onze collegiale samenwerking in de 70-tiger bij Kappa Vedena eigenlijk nooit meer contact hebben gehad, trof ons deze mededeling toch zeer.

    Wil je aub ook jouw moeder en verdere familie onze medeleven overbrengen.

    Met vriendelijke groet,

    Hilly en Martin Roukes
    Slochteren

  2. Lees aub: ons medeleven.

  3. Beste Linda,

    Van het product “dooskist” had ik wel al eerder gehoord, maar bij de open jury-dag van de IFA in Enschede (21 september jl.) kwam ik als deelnemer in gesprek met je vader. Hij vertelde enthousiast over “de dooskist”.

    Bij zo’n bericht realiseert iedereen zich weer het betrekkelijke van het leven.

    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte met dit verlies.

    Michaël van de Sande
    Phoenix Urnen ®

  4. Beste Linda, ik heb net het nieuws van je gehoord, ik ben diep geschokt, ik weet hoe het is om een naaste plots te moeten afstaan.
    Ik wens jouw en je familie zeer veel sterkte en hoop dat in de aankomende weken de kracht krijgt om net zo enthousiast als roel was de bussines voort te zetten.als hij dit altijd deed.
    Ik weet zeker dat het je gaat lukken.

    VEEL STERKTE

    groetjes ruud
    combiflex

  5. Beste Linda,

    Het bericht dat je vader is overleden, heeft mij erg geschokt.

    Wij hebben elkaar maar kort gekend en heb jou vader toen enkele keren malen mogen ontmoeten.
    Hij heeft een fijne indruk bij mij achter gelaten, je vraagt je af waarom moet je zo jong gaan.
    Ik wens jou,je moeder en verder je familie veel sterkte in de komende tijd.

    Hans van der stok (The Readshop, Smaragdplein Utrecht.

  6. hoi lin, nog gecondoleerd met je vader,sorry ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.laat aub wel ff weten hoe het met je ga, groetjes knuff manolito

Geef een reactie

