Extra aandacht in verband met faillissement Gedenktekenspecialist

Gepubliceerd op 11 – 01 – 2008 – 15:42
Laatst bijgewerkt 11 – 01 – 2008 – 15:42

Als uitvaartvoorlichter vindt je het grandioos als je met een primeur komt maar op deze manier had het ook voor mij niet gehoeven. Krijg vele emails en telefoontjes, onderstaand een grote reactie:

Zie de speciale website gemaakt vanaf email

Advertenties

6 Reacties

  1. Goedendag,

    Wij hebben eind September 2007 een steen besteld voor onze overleden 8-jarige dochter.

    Na een hele tijd wachten ben ik uit mezelf gaan bellen en toen kreeg ik nog wat vaag te horen dat alleen het uitvoerende gedeelte van DGTS failliet was en overgenomen was door een ander bedrijf.

    Toen ontving ik een brief met de bevestiging ervan en 2 dagen erna kreeg ik wederom telefonisch te horen dat ze wel failliet zijn, maar dat er een doorstart kwam via een ander bedrijf en dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

    Tevens toegezegd dat wij eind deze week of uiterlijk maandag/dinsdag een formele brief krijgen met het hoe en wat en wat dit voor gevolgend heeft voor onze bestelling.

    Ik heb er nog geen goed gevoel over moet ik je zeggen, maar als ik komende dinsdag niets heb vernomen ik naar het filiaal ga in Leiden om verhaal te halen, want dit is de limit om mee te maken nadat je je kind verloren hebt !

    Overigens is het voor alle nabestaanden heel zuur om dergeijke praktijken mee te maken.

    Als andere lotgenoten mij meer kunnen vertellen, hoor ik het graag !

    To be continued !

    Groet,

    Leon Sinke

  2. Goedenmiddag

    Ik heb in juni 2007 mijn moeder verloren en in juli 2007 bij de gedenktekenspecialist een steen besteld, die geplaatst moest worden op een bestaand graf.
    De steen zou in week 46 geplaatst worden. Er werd mij elke week verteld dat de steen die week nog geplaatst zou worden. In week 50 kreeg ik te horen dat het niet door ging en dat ze niet wisten wanneer de steen geplaatst zou worden, want de werkplaats kon het niet aan.
    Toen ik aanbood om de steen zelf op te halen en zelf te plaatsen, schrokken ze zich rot. Ik kreeg het 06 nr van de hr Wiersma zelf. Er werd mij duidelijk gemaakt dat de steen nog niet klaar was, sterker nog, er was nog niets aan de steen gedaan. Maar de hr. Wiersma verzekerde mij dat de steen binnen 2 dagen gemaakt en geplaatst zou worden. En inderdaad de steen lag er na 2 dagen. Maar alles aan de steen is fout, het is totaal niet de steen die ik besteld heb.
    Ik heb dit dezelfde dag nog verteld aan de hr Wiersma zelf en 2 dagen later een brief gestuurd.
    Ik moet nu nog een reactie krijgen.
    Als ik zo de berichten lees en de verhalen hoor dan begrijp ik wel waarom hij niet meer durft te reageren.
    Ik ben al bij een advocaat geweest omdat ik ze niet meer vertrouwde en heb me laten vertellen dat ik volgens de wet hem de kans moet geven om zijn fout te herstellen. Maar dit veranderd de hele situatie, want mij is niets verteld over eventuele overname of faillissement.
    Ik vind het schandalig hoe er met de gevoelens van mensen word omgegaan en helemaal in deze emotionele situaties.

    Ik wil hierbij mijn condoleances overbrengen aan Leon Sinke en familie en U sterkte wensen.

    groet Jolanda

  3. Goedendag,

    Ik heb heel goed nieuws gekregen namens de firma Memare BV die mij telefonisch hebben bericht dat zij de Gedenktekenspecialist te Leiden over hebben genomen en dat de steen van onze dochter gearriveerd is op de werkplaats en dat deze binnen 2 weken geplaatst zal gaan worden.

    Zij zullen zorgdragen voor de lopende bestellingen !

    Alles was onder controle na wekenlange radiostilte, echter was dit voor zowel de Gedenktekenspecialist alsmede het personeel hiervan door de curator opgelegd ter voorkoming van misverstanden.

    Aan de andere kant heeft dit heel veel onrust gecreeerd aan de klantzijde.

    Misschien dat dit toch een goed bericht is voor lotgenoten die een bestelling hebben geplaatst in Leiden bij de DGTS.

    Groet,

    Leon

  4. Leon Sinke , dat is inderdaad een fantastisch bericht . Ik hoop als uitvaartvoorlichter dat de klanten van de filialen die geen doorstart maken zoals o.a Leeuwarden op de één of andere manier minimaal hun geld mogen terugzien. Dan zou ik dus pas blij zijn. Maar nogmaals hartstikke fijn voor U !!!
    Mvg: Albert Bolink ( Uitvaartvoorlichter en beheerder van deze website )

  5. Geachte,

    Evenals alle andere gedupeerden van het faiiliesement van de gedenkspecialist wil ik op de eerste plaats mijn medeleven betuigen aan hen die een dierbare hebben verloren.
    Voor mij onbegrijpelijk dat er door de gedenksteenspecialist zo is omgegaan met gevoelens en emoties van mensen.
    Er zijn gewoon geen woorden voor.
    Moet dit soort bedrijven niet extra gecontroleerd worden, gecertificeerd o.i.d. en onder strenge controle?
    Wij vertrouwen er nu op dat het nieuwe bedrijf MEMARE b.v. onder toezicht van de curator de lopende zaken z.s.m. zal afhandelen.
    Wij wachten al vanf juli 2007 !! (schande is het)

    A.R. van der Heijden.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: