Zepworks Gedenkmonumenten

Gepubliceerd op 28-02-2008 – 16:42
Laatst bijgewerkt 28-02-2008 – 16:42

Beste Lezer(es),

Graag wil ik u mijn werk als kunstenaar in gedenkmonumenten laten zien, door middel van een kijkje op mij site.

Als Zerk ben ik enkele jaren bezig in het maken van gedenktekens die wat dichter bij de persoon staan.

Door met de wensen van zowel de overledende als de nabestaanden wil ik graag een unieke plek en uitstraling realiseren.
Mocht u geintresseerd zijn om uw klanten ook verder in stijl van de dienst te kunnen zijn met betrekking tot het gedenkmonument,
dan wil ik mij op deze wijze aan U en hen precenteren.

http://www.zepworks.nl/zerk

met vriendelijke groet namens Zerk:

E. Pietersen

Geef een reactie

