Crematorium Roosendaal 07-03-2008 de Opening

Gepubliceerd op 08-03-2008 – 00:09
Laatst bijgewerkt 10-03-2008 – 12:04

Als zelfstandig uitvaartvoorlichter was ik daar aanwezig, en heb er een fotoreportage gemaakt. Het is een prachtig crematorium geworden. Er is VANDAAG 08-03-2008 ( 8 maart ) een Openhuis die ik U ten zeerste kan aanbevelen!

O ja, dat er tevens een hoop personen aanwezig waren van de IFA waar ik in 2007 ook tot de juryleden behoorde berust op toeval, ik maak tegenwoordig voor de IFA wel fotowerk, maar vandaag was ik dus voor mezelf aanwezig !

De fotoreportage kunt U zien via deze link

Zie ook dit bericht over de opening van het crematorium!


Geef een reactie

