Berichten Forum.

Gepubliceerd op 09-04-2008 – 19:33
Laatst bijgewerkt 29-09-2011 – 16:33

VRIENDELIJK VERZOEK OM NIET MEER OP DE BERICHTEN HIER TE REAGEREN. DIT FORUM IS ZUIVER NOG VOOR ARCHIEF EN WORD NIET MEER AANGEPAST !!!

op 09-04-2008 – 19:33 Meldde ik:

Nogmaals omdat ik zowel aan mezelf, maar ook aan U moet denken is er voor de berichten nu grotendeels een website gemaakt.

Na een tijdje experimenteren zal ik dus vanaf vandaag  zoveel mogelijk gebruik gaan maken van:

http://www.uitvaartinformatie-bolink.nl/blog

Het werkt voor mij sneller om daar berichten te plaatsen en ik vind de layout mooier.

U als bezoeker kunt bij het forum WEL blijven berichten plaatsen en zelfs zonder

geregistreerd te zijn. Uw bijdrage moet na plaatsing wel eerst gekeurd worden. Dus heeft U uitvaartnieuws of wilt U Uw product of dienstverlening bekend maken kunt U beter

Uw tekst sturen naar info@uitvaartvoorlichting.nl .

Dan zal ik of één van mijn hulpjes het bericht voor U plaatsen via uitvaartinformatie-bolink.nl/blog

Aanvulling 29-09-2011: Rest mij U nog te melden dat er een grote kans bestaat dat de gegevens die hier staan niet meer actueel zijn of dat er zelf een link niet meer werkt.
Deze website is dus een soort archief!

4 Reacties

  1. Ik heb het laatste jaar een prachtige website gemaakt met alles op het gebied van gedenktekens.
    Ik heb van het UWV een half jaar de gelegenheid gehad om als zelfstandig adviseur te bemiddelen tussen nabestaanden en producenten v an gedenktekens.

    Helaas ben ik er ondanks de mooie website niet in geslaagd om voldoende inkomen te verwerven. Dus loop ik nu in de WW. Waarschijnlijk verplicht het UWV mij om de website off line te halen.

    Wie ziet wat in deze website met informatie over alle aspecten op het gebied van gedenktekens, iclusief de mogelijkheid om zelf een grafsteen te onwerpen en een webwinkel voor sierurnen en grafdecoratie.

    Ik sta open voor samenwerking met een uitvaartondernemer of natuursteenbedrijf. Eventueel wil ik de site ook verkopen.

    Neem eens de tijd om de site op je gemak te bekijken en bel of mil me.

    Leo Koenders
    De Grafsteenadviseur
    http://www.degrafsteenadviseur.nl
    info@degrafsteenaviseur.nl
    leokoenders@gmail.com
    Direct: 06-19213270

  2. Goede morgen, Wanneer iemand een graf heeft gekocht is dat dan inclusief de grond waain het graf ligt?

  3. per jan 2010
    is ons bedrijf gestart met het stoomreinigen van grafstenen en grafmonumenten
    dit gebeurt op milieuvriendelijke wijze met stoom zonder toevoeging van chemicalien en met 95% waterbesparing door heel limburg en deels brabant
    ook duitsland en belgie in de grensstreek
    ook doen we graf onderhoud door aanbieding van div onderhoudspaketten
    ook conserveren tegen algenaanslag behoord tot de mogelijkheden
    vraag een vrijblijvende offerte aan middels onze site
    http://www.perfectstoomcleaning.nl
    of info@perfectstoomcleaning.nl

  4. Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie toevoeging!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar uitvaarthulp.wordpress.com in Firefox. :( Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

Geef een reactie

