Medium-helderziende-vertrouwenspersoon

Gepubliceerd op 20 November 2007, 13:19
Laatst bijgewerkt 20 November 2007, 13:19

Als medium helderziende te Heerlen, (Limburg), maak ik niet alleen contact met overledenen, maar heb ik ook helderziende waarnemingen door middel van helderziend – helderhorend en heldervoelendheid. Als vertrouwenspersoon help ik u bij het oplossen van problemen in uzelf. Bij begrafenissen en crematies vertel ik een verhaal, lees een gedicht voor en vervul de wensen van de overledene en degene die zijn achtergebleven. Lees ook eens de Tien richtlijnen van God, wellicht dat het u op weg kan helpen naar een nieuw begin. Via mijn website hoop ik u een kijkje te geven wat een medium – helderziende – vertrouwenspersoon doet. Op de pagina “contact” vind u terug hoe ik werk. Bekijk ook eens de pagina’s beeldhouwen en houtbewerken, brand een kaarsje en Kerstkaarsje, waar u een kaarsje kunt branden of een engeltje kunt sturen voor/naar uw overledenen, uw kindje. Waar u genezing kunt vinden. Geef een bloemetje aan een geliefde, een vriend of vriendin. Er is een brievenrubriek toegevoegd en de pagina wonderen, waarin u uw verhaal kunt vertellen. Ik wens u een mooie dag met veel gelukkige momenten toe.

Tot zover een citaat uit de website van Maus Sturmer. En als je dan haar website verder bekijkt is ze een grandiose aanvulling in de uitvaartbranche !

Eén reactie

  1. hallo ik zou graag meer weten over mijn heden en toekomst bij voorbaat dank.

Plaats een reactie